Advertisement

Brunson była kobietą, służącą jako kapitan w Imperium.

Historia[]

Brunson zdobyła wysoką rangę kapitana w młodym wieku, udowadniając, że jest utalentowanym, ale niedoświadczonym dowódcą. Była ambitną kobieta, która za wszelką cenę starała się uzyskać awans w szeregach Imperium. Próbowała zniszczyć Ducha w nadziei na awans, zamiast od razu zgłosić pojawienie się rebeliantów. Swoje ambicje przekładała ponad dobro Imperium. Była naiwna wierząc że uda się jej pokonać rebeliantów.

Zamiast wyciągnąć lekcję z odniesionych strat (dwóch bombowców i oddziału pocisków rakietowych), zaczęła podejmować lekkomyślnie decyzję m.in. próbując złapać Ducha za pomocą swojego statku, aby zapobiec przed ucieczką.

Później została przesłuchiwana wraz z Bromem Titusem, w trakcie szukania szukania agenta rebeliantów, Fulcrum'a.

Osobowość[]

Ze względu na swoje talenty, mimo młodego wieku zdobyła wysoką rangę w służbie Imperium. Brunson była dość arogancka i starał się wznieść się jeszcze wyżej, stawiając własne pragnienia nad interesami Imperium.

Ciekawostki[]

  • Została wymyślona na potrzeby serialu i pojawiła się po raz pierwszy w odcinku Ghosts of Geonosis.
  • Została nazwana po Jessice Brunson, jednym z koordynatorów serialu.

Galeria[]

Wiki.png
Star Wars: Rebelianci Wiki posiada galerie obrazów związanych z artykułem Brunson.
Advertisement