Chava była lasańską wieszczką.

Biografia[]

Wczesne życia[]

W pewnym momencie swojego życia, Chava została wieszczką wśród Lasatów. Była jedną z nielicznych, którzy przeżyli upadek Lasanu. Uciekła z gwardzistą lasańskim o imieniu Gron i stała się jego towarzyszką.

Spotkanie Rebeliantów[]

Po tym, jak Ezra Bridger otrzymał informację od swojego informatora, Hondo Ohnaki, który powiadomił ich, że dwaj uciekinierzy są ścigani przez Imperium. Ezra i Załoga Ducha udali się na Nixus Hub 218, aby ich uratować. Po tym jak Zeb zobaczył Chavę i Grona, odkrył iż byli oni Lasatami. Był zniechęconby do pomocy im, gdyż przypomnieli mu o jego niepowodzeniu w ochronie Lasanu przed Imperium. Chava poinformował później rebeliantów, że zmierzają do Lira San, rzekomego bezpiecznego miejsca dla ocalałych Lasatów. Hondo, informator, zdradził rebeliantów i Lasatów za nagrodę za nich, lecz udało im się uciec.

Po tym, jak udało się uciec z Nixus rozpoczął się rytuał, który polegał na przekazywaniu " Ashli " (potężna istota w lasańskiej historii) Mocy. Po znalezieniu Lira San, rebeliantów zatrzymuję agent Kallus i admirał Konstantine, którzy zmuszają rebeliantów do poddania się. Zeb, używając swojego karabinu, tak jak używali go starożytni Lasaci, do przeprowadzenia statku do bezpiecznego miejsca. Chava i reszta po jakimś czasie budzą się nad Lira San, która okazała się być domem dla milionów gatunków, w tym i Lasatów.

Występowanie[]

Sezon 2[]

Galeria[]

Wiki.png
Star Wars: Rebelianci Wiki posiada galerie obrazów związanych z artykułem Chava.