Advertisement

Dowódcy Szturmowców byli Szturmowcami przydzielonymi do dowodzenia innymi Szturmowcami w Imperium.

Jedyną rzeczą, która odróżniała dowódców od Szturmowców, było to, że nosili na prawym ramieniu pomarańczowy, czerwony lub biały naramiennik.

Występowanie[]

Bombowe Dzieło[]

Dowódca, próbował powstrzymać Sabine przed zniszczeniem myśliwca TIE, lecz mu się nie udało, a myśliwiec został zniszczony, lecz sam dowódca przeżył.

Droidy w Opałach[]

Jeden z Dowódcó szturmowców, objął dowództwo nad żołnierzami, kiedy minister Tua pojechała na Garel, aby negocjacjować z handlarzem bronią.

Siły Wsparcia[]

Kolejny dowódca z czerwonym naramiennikiem, pracował jako drugi dowódca drużyny Szturmowców, pomagających Wielkiemu Inkwizytorowi w ataku na Ezrę Bridger i Kanana Jarrusa.

Odsiecz[]

Inny Dowódca szturmowców próbował powstrzymać Rebelię przed kradzieżą AT-DP, ale on i jego Szturmowcy zawiedli.

Galaktyka w Ogniu[]

Przybywa kolejny dowódca i próbuje powstrzymać rebeliantów przed ratowaniem Kanana Jarrusa.

Rebelianci: Oblężenie Lothal[]

Załoga Duch próbowała dostać się do minister Tua, więc Kanan ogłuszył dowódcę szturmowców, aby mógł omijać zabezpieczenia i rozpraszać agenta Kallusa i pozostałych szturmowców. Później, gdy Darth Vader spotyka się z Kananem i Ezrą, a rebelianci uciekają, dowódca szturmowców w białym naramienniku informuje Vadera, że ​​zmobilizuje TIE do podążania za Rebeliantami; jednak Vader odrzuca ten plan.

Występowanie[]

Sezon 1[]

Sezon 2[]

Sezon 3[]

Galeria[]

Wiki.png
Star Wars: Rebelianci Wiki posiada galerie obrazów związanych z artykułem Dowódcy Szturmowców.