ARTYKUŁ
GALERIA

Garazeb Orrelios — lasacki wojownik i członek komórki rebelii, żyjący w czasach rządów Imperium Galaktycznego. Przyłączył się rebelii działającej na planecie Lothal.

Biografia[edytuj | edytuj kod]

Zeb urodził się w 44 BBY na planecie Lasan. W ciągu kilkunastu lat swojego życia tam otrzymał szkolenie wojskowe i został członkiem straży honorowej. Ostatecznie opuścił jednak jej szeregi z powodu śmierci króla i królowej,z jego winy. Mniej więcej 14 lat po powstaniu Imperium przyłączył się do załogi Ducha.

Iskra Rebelii[edytuj | edytuj kod]

Podczas Iskry Rebelii występuje już w pierwszych scenach. Widać, jak z Kananem posługują się ich ich znakami. Gdy Kanan zaczął strzelać do szturmowców, ten z zaskoczenia powalił szturmocwów. Jednak gdy Ezra Bridger ukradł śmigacz z dwoma skrzyniami. Pierwszą odebrała Sabine Wren. Wyjechał za miasto, ale Kanan rozkazał mu zostać, by Hera Syndulla mogła odebrać go Duchem. Później z Sabine i Ezrą wybiera się do Tarkin Town, żeby dać jedzenie. Później wraz z załągą idzie na misje uratowania Wookich. Akcja nie przeszła pomyślnie, ale widzieli, ze Wooki polecą na Kopalni na Kessel. Widać jak próbuje strzelać do szturmowców i ochraniać Wookich. Zabiera je do transportowca, którego Hera zabiera. Dostaje się na pokład. W ostatnich chwilach filmu nie chce, by Ezra opuścił ich załogę, ale broni się słowem Nareszczie.

Osobowość[edytuj | edytuj kod]

Zeb jest bardzo porywczy i niecierpliwy. W wielu sytuacjach zdarza się, że najpierw działa potem myśli. Zawsze pokazuje, że nie lubi szturmowców, których osobiście nazywa "garnkami" bądź "garnkogłowymi" i przy nich ciężko jest mu się powstrzymać od nie uderzenia ich. Czasami jego odpowiedzi bywają sarkastyczne.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Zeb jest postawnym Lasatem. Posiada zbroje, która pokrywa większość jego ciała. Ma nogi. Ma wygiętą kość piszczelową. Chodzi bez butów. Na głowie ma zarost. Jego oczy mają kolor zielony. Jest łysy.

Umiejętności[edytuj | edytuj kod]

Walka[edytuj | edytuj kod]

Zeb został wyszkolony w walce bardzo dobrze. Umie posługiwać się wszystkimi rodzajami broni, oprócz Zakłócaczy T7. Poza bronią do walki używa i rąk i stóp.

Relacje[edytuj | edytuj kod]

Ezra Bridger[edytuj | edytuj kod]

Ich relacje z początku nie były za dobre. Często się kłócili (między innymi o pokój) i przedrzeźniali. Gdy Ezra uratował Zeba przed Kallusem, Lasat dalej mimo to miał go dość. Dopiero w odcinku Lot Myśliwcem, gdy Hera wysłała ich na zakupy zaczęli się dogadywać. Od tamtej pory też nieraz przedrzeźniali się, ale na szczęście dla reszty załogi nie demolowali już statku ganiając jeden drugiego. Jeśli już to robili to chcąc dogonić Choppera. Zostali dobrymi, ufającymi sobie przyjaciółmi.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Na jednym z pierwszych rysunków koncepcyjnych był Ithorianinem.

Występowanie[edytuj | edytuj kod]

Sezon 1[edytuj | edytuj kod]

Sezon 2[edytuj | edytuj kod]

Sezon 3[edytuj | edytuj kod]

Sezon 4[edytuj | edytuj kod]

Galeria[edytuj | edytuj kod]

Wiki.png
Star Wars: Rebelianci Wiki posiada galerie obrazów związanych z artykułem Garazeb Orrelios.