Advertisement

Gobi Glie był Twi'lekańskim członkiem rebeliańskiej komórki na Ryloth. Cham Syndulla uważał go za jednego z najlepszych wojowników wraz z Numą.

Biografia[]

Wczesne życie[]

Podczas Wojen Klonów Gobi był zastępcą Chama Syndulli podczas inwazji Separatystów na Ryloth .

W pewnym momencie po powstaniu Imperium, Gobi ponownie służył pod Chamem na Ryloth.

Powrót do Domu[]

Hera Syndulla wraz z rebeliantami, kontaktuje się z rebeliancką komórką Twi'lek'ów wraz z Gobim, w nadziei na schwytanie imperialnej fregaty, którego Imperium użyło do zbombardowania planety. Podczas gdy Załoga Ducha planowała ukraść statek, Cham, Numa i Gobi nie zgadzali się na ich plan i próbowali zniszczyć przeciwnika.

W końcu decydują się na to, na co Gobi i rebelianci niechętnie się zgodzą. Gobi i reszta rebeliantów celowo rozbijają się na lotniskowcu z bombowcem TIE, lecz torba Numi otwiera się i ujawnia, że ​​ona i Twi'lekowie zdradzili ich, i planują zniszczenia okrętu. Po ogłuszeniu Załogi Ducha, Gobi i Numa przystąpili do podkładania materiałów wybuchowych przy amunicji, aż rebelianci Sabine i Zeb przybyli, aby ich powstrzymać.

Jednak po przemowie Hery, postanawiają pomóc dla Załogi Ducha w kradzieży statku.

Występowanie[]

Sezon 2[]

Sezon 3[]

Ciekawostki[]

  • Głos mu podkłada Corey Burton, który wcześniej podkładał głos dla hrabiego Dooku, Quarriego Glie'a i Cada Bane'a w TCW .