Imperialni Super Komandosi byli Mandalorianami w służbie Imperium Galaktycznego. Prowadzeni byli przez Gara Saxona, wcześniej walczyli jako część Watahy Śmierci jako super komandosi Maula. W latach przed Galaktyczną Wojną Domową oddział Imperialnych Mandalorian napotkał członków Załogi Ducha.

Znani członkowie[]

Historia[]

Pod dowództwem Saxona, imperialni super komandosi zaatakowali i wymordowali Obrońców (oprócz Fenna Rau, który przebywał wraz z Rebeliantami) rzekomo za zdradę, ale tak naprawdę dlatego, że Saxon widział w Obrońcach, a zwłaszcza w Fennie Rau'ie zagrożenie dla jego rządów Mandalore.

Pilnowali bazy Obrońców, w nadziei, iż Fenn wróci, aby mogli go także zabić. Fenn rzeczywiście powrócił, wraz z Sabine Wren, Ezrą Bridger i Chopperem. Uczestniczyli w konflikcie, który nastąpił po tym, kiedy Saxon ujawnił Sabine, że jej matka szukała jej i pozwolił Sabine do niej powrócić, gsyby przysięgła mu wierność. Nie zrobiła tego, lecz z pomocą Ezry i Raua zniszczyli statki Saxona i zadali mu upokarzającą porażkę.

Jakiś czas później, Saxon otrzyma wiadomość od matki Sabine, Ursy Wren, która zaoferowała Mroczny Miecz wraz z Kananem Jarrus i Ezrą Bridger w zamian za bezpieczeństwo jej córki. Saxon zgodził się, ale kiedy przybył i otrzymał od Ursy Mroczny Miecz, powiedział, iż Wrenowie "współpracowali ze znanymi zdrajcami" i zamierzali zabić ich wszystkich, mimo danego słowa.

Podczas gdy jego komandosi walczyli ze Wrenami i Jedi, Saxon omało co zabił Ursę, lecz powstrzymała go Sabine, używając miecza świetlnego Ezry. Obydwoje zaczęli walczyć na zamarźniętym lodzie. Udało jej się pokonała Saxona, mimo iż był silnym przeciwnikiem. Saxon nakłonił ją, by go zabiła, lecz Sabine postanowiła okazać mu łaskę i go oszczędzić.

Saxon próbował - mimo zakończenia pojedynku - strzelić do odwróconej Sabine, lecz został zabity przez Ursę za zdradę i brak honoru.

Nie wiadomo, ilu komandosów zginęło lub uciekło w walce, ale śmierć Saxona spowodowała chaos z powodu braku przywódcy.

Występowanie[]

Sezon trzeci []

Sezon czwarty []

Galeria[]

Wiki.png
Star Wars: Rebelianci Wiki posiada galerie obrazów związanych z artykułem Imperialni Super Komandosi.