Kindred to siódmy odcinek czwartego sezonu serialu Star Wars: Rebelianci.

Streszczenie[edytuj | edytuj kod]

Po tym, jak rebelianci zostają wyśledzeni w drodze do ukrytej bazy przez tajemniczego imperialnego agenta, muszą zaufać rzekomo niebezpiecznym stworzeniom, za którymi kryje się coś więcej, niż widać na pierwszy rzut oka.

Wystąpili[edytuj | edytuj kod]

Postacie[edytuj | edytuj kod]

Grupy[edytuj | edytuj kod]

Stworzenia[edytuj | edytuj kod]

Modele droidów[edytuj | edytuj kod]

Lokalizacje[edytuj | edytuj kod]

Pojazdy[edytuj | edytuj kod]

Wydarzenia[edytuj | edytuj kod]

  • Kradzież TIE Defendera Elita.

Cytaty[edytuj | edytuj kod]

Zeb: Zobaczcie co mam!

{Ryder do niego strzela}
Zeb: Chyba mogłem wspomnieć, że ukradłem imperialny transportowiec.

Ezra: Chodźmy!

Sabine: Kanan?
Kanan: To najlepszy pomysł jaki mamy, idziemy.
Zeb: To zawsze działało, kiedy robiło się dziwnie.
Ryder: Jakim cudem tak długo przeżyliście?

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Rukh po raz pierwszy pojawił się w wydanym w 1991 roku "Dziedzicu Imperium", tej samej książce, która przedstawiła czytelnikom wielkiego admirała Thrawna. Wizualne przedstawienie Rukha zmieniało się przez dekady - niektóre ilustracje przedstawiały go jako ogromne, szare i ciężkie stworzenie, a inne jako mniejsze i żylaste, jak w książce. W tym epizodzie po raz pierwszy pojawia się w formie filmowej.
  • Gdy Timonthy Zahn opracowywał koncept swej trylogii, wymyślił, że Rukh będzie członkiem rasy Sithów, co by tłumaczyło dlaczego Darth Vader był "mrocznym lordem Sithów". Było to zanim stało się powszechnie wiadome, że Sithowie to sekta ciemnej strony, która przeciwstawia się Jedi. Lucasfilm odrzucił ten pomysł, więc Zahn zamiast tego wymyślił Noghrich.
  • W tym epizodzie debiutuje gubernator Pryce w pancerzu bojowym po tym, jak wystąpili w nim Tarkin i Thrawn; wszystkie zbroje oparto na tej, którą nosił generał Veers w "Imperium kontratakuje".
  • Duchowe sekrety Lothalu, na które wskazują tajemnicze zdolności wilków lothalskich, bazują na słowach ostrzeżenia minister Maketh Tui, która wypowiedziała je przed swoją śmiercią na początku sezonu drugiego.
  • W tym odcinku, dowiadujemy się o prawdziwym imieniu Kanana.

(ciekawostki zaczerpnięte z Bastionu Polskich Fanów Star Wars)

Galeria[edytuj | edytuj kod]

Wiki.png
Star Wars: Rebelianci Wiki posiada galerie obrazów związanych z artykułem Kindred.