Advertisement

Klik-Klak to samotny Geonosjan którego Załoga Ducha i Saw Gerrera znaleźli żyjącego na Geonosis, po pozornej sterylizacji planety przez Imperium. Klik-Klak utrzymywał droidy bojowe, generatory tarcz, a także droidy niszczyciele wykorzystując je do ochrony jaj, z których kiedyś wylęgnie się Królowa, przyszłość Geonosian.

Historia[]

Klik-Klak spotkał się po raz pierwszy z zespołem kierowanym przez Sawa Gerrera, którego roboty Klika-Klaka zostały zniszczone. Gdy Załoga Ducha dowiedziała się, że Saw zaginął, Ezra, Sabine, Kapitan Rex i Kanan znaleźli Sawa, a następnie zaczęli pościg za Kilk-Klakiem. Po krótkiej walce i pościgu, rebelianci zdali sobie sprawę, że Klik-Klak nie jest zagrożeniem. Geonosjanin próbował pokazać dla rebeliantów, jaką broń Imperium zbudowało na Geonosis, rysując obraz Gwiazdy Śmierci, ale jego przekaz został błędnie zinterpretowany. Odkrywając katakumby Geonosis, rebelianci dowiedzieli się, że Imperium przeprowadziła proces ,,czyszczenia'' planety. Tylko Klik-Klak przetrwał, wraz z jajem Królowej.

Występowanie[]

Sezon 3[]

Galeria[]

Wiki.png
Star Wars: Rebelianci Wiki posiada galerie obrazów związanych z artykułem Klik-Klak.
Advertisement