Advertisement

Mart Mattin był siostrzeńcem dowódcy Juna Saty i przywódca Żelaznej Eskadry, w której skład wchodzili Jonner JinGooti Terez i droid R3-A3.

Historia[]

Pochodził z planety Mykapo za panowania Imperium. Jego ojciec był przywódcą komórki rebeliantów, zwanej Żelazną Eskadrą, składającą się z Theelina Gooti'ego Tereza, Jonner Jin i astromecha Droida R3-A3. Rebelianci korzystali z lekkiego frachtowca YT-2400, zwanego Hammerem Sato. W pewnym momencie ojciec Marta zginął, podczas starcia z siłami Imperium. Mart przejął dowództwo nad Żelazną Eskadrą i nie utrzymywał kontaktu ze swoim wujem. Junem Sato, dowódcą Eskadry Finiksów. Mart i jego koledzy z Żelaznej Eskadry uważali, że System Mykapo jest ich domem, który muszą chronić przed nękającymi ich tam siłami Imperium.

Występowanie[]

Sezon 3[]

Ciekawostki[]

  • Matt odziedziczył nazwisko po matce, a nie po ojcu.
  • Mart Mattin dostał miano po Mattcie Martinie.
  • Mart może mieć trochę wspólnego z bohaterami "Star Treka": podobnie jak Spock w "Gniewie Khana" czy Kirk w "W ciemność" oszukuje przyjaciół i poświęca się dla dobra wszystkich.

Galeria[]

Wiki.png
Star Wars: Rebelianci Wiki posiada galerie obrazów związanych z artykułem Mart Mattin.