Advertisement

Numa była Twi'lekańską rebeliantką z Ryloth. Cham Syndulla uważała ją za jedną z jego najlepszych wojowników.

Biografia[]

Wojny Klonów[]

W wieku pięciu lat, rodzinna planeta Numy z Ryloth została zaatakowana przez Separatystów podczas Wojen Klonów. W tym czasie jej wieś Nabat została zaatakowana, a większość mieszkańców została zabita, w tym jej rodzice. Podczas gdy reszta ocalałych wieśniaków została wzięta do niewoli, Numie udało się uniknąć schytania, dzięki systemu tuneli pod jej domem.

Pewnego dnia, spotkała i zaprzyjaźniła się z 2 klonami, Waxerem i Boilem podczas rozpoznania Nabat, i po przeżyciu ataku gutkurrów, obaj sprowadzili ją z powrotem do swojego oddziału. Numa odegrał kluczową rolę w uwolnieniu Nabata, pokazując generałowi Jedi, Obi-Wanowi Kenobiemu, system tunelów; dzięki czemu mogli użyć go do ataku i pokonania droidów. Po wyzwoleniu mieszkańców, Numa ponownie spotkała się ze swoim wujem, a ciotka Nilim Bril i wioska Nabat zostali wkrótce wyzwoleni z rąk Separatystów.

W pewnym momencie po powstaniu Imperium, Numa dołączyła do rebelianckiej komórki na Ryloth, kierowanej przez Chama Syndullę.

Występowanie[]

Sezon 2[]

Sezon 3[]

Ciekawostki[]

  • Głosu jej użycza Catherine Taber, która również użyczyła jej głosu w Star Wars: Wojny Klonów, gdy była małą dziewczynką.
  • Taber podkładała głosł także dla Padmy Amidali w Wojnach Klonów.
  • W czasie trwania Rebeliantów, ma około 20 lat.