Onderon był planetą, na której przeważały dżunglę, położone w obrębie wewnętrznego obrębu. W trakcie Wojen Klonów, przez jakiś czas należała do Konfederacji Niezależnych Systemów. Wychował się na niej Saw Gerrery, buntownik podczas Wojen Klonów, wraz z siostrą, Steelą Gerrerą.

Historia[]

Przed Wojną Klonów, Onderon był sojusznikiem Republiki Galaktycznej. Odszedł jednak z Republiki, podczas ruchu secesjonistycznego i przystąpił do Konfederacji Niezależnych Systemów.

W tym czasie, siły rebeliantów walczyły oto, aby Onderon znów przymierzył się z Republiką. Siły te kierował Saw Gerrera, Steela Gerrera i Lux Bonteri.

Buntownicy walczyli z Separatystami na planecie i w końcu zrozumieli, że potrzebują pomocy Jedi. W związku z tym skontaktowali się z radą i otrzymali pomoc w postaci Anakina Skywalkera, Obi-Wana Kenobiego , kapitana Rexa i Ahsoki Tano. Gdy tylko rebelianci zostali nauczenie jak walczyć, Ahsoka była jedyną Jedi, która pozostała na planecie wraz z rebeliantami, dopóki Onderon nie powrócił do Republiki.

Występowanie[]

Sezon 2[]