Advertisement

Quarrie - kalamariański inżynier, który pracował na planecie Shantipole nad myśliwcem B-Wingiem.

Historia[]

Po tym, jak Rebelia poniosła straty w walce z Imperium Galaktycznym podczas próby blokady, Hera Syndulla i członkowie jej załogi przybyli na Shantipole, aby uzyskać prototyp myśliwca B-Wing. Quarrie był początkowo sceptycznie nastawiony, ponieważ nie wierzył, że Hera jest właściwym pilotem dla jego statku. Jednak jej historia dorastania i marzenia o byciu pilotem przekonała Quarriego do dania próby przetestowania gwiezdnego myśliwca. Po udanym locie próbnym, myśliwiec został zabrany z powrotem do Floty Rebeliantów. Dzięki zaawansowanemu uzbrojeniu B-Winga, rebelianci byli w stanie przełamać imperialną blokadę nad Ibaarem, dzięki czemu dostarczyli żywność głodnemu społeczeństwu planety.

Quarrie wraz ze swoim robotem astromechanicznym BG-81 opuścił flotę, aby nadzorować produkcję większej liczby B-Wingów dla Rebelii. Zainstalował także hipernapęd dla Upiora.

Występowanie[]

Sezon 2[]

Ciekawostki[]

  • Imię Quarrie wywodzi się od imienia artysty koncepcyjnego, Ralpha McQuarrie.
  • Głos mu podkłada Corey Burton, który wcześniej podkładał głos dla hrabiego Dooku, Gobi'ego Glie'a i Cada Bane'a w TCW . Wyraził również Quarriego w ,,Skrzydła Mistrzów''. I ponownie powraca do roli Gobi'ego Glie'a w ,,Powrót do Domu''.

Galeria[]

Wiki.png
Star Wars: Rebelianci Wiki posiada galerie obrazów związanych z artykułem Quarrie.