Advertisement

Slavin był kapitanem w Imperium Galaktycznego, wróg Chama Syndulli. Współpracował z Wielkim Admirałem Thrawnem.

Biografia[]

Rewolucja Ryloth[]

Slawin walczył z rebeliantami z Ryloth. Początkowo ataki Slawina i jego żołnierzy były niezgrabne. Jednak Slavin potrafił szybciej i precyzyjniej przeprowadzić ataki, gdy przybył wielki admirał Thrawn. Slawin i jego siły mogły wówczas zajmować prowincję Tann, tam Slavin założył swoją siedzibę w Domu Syndulli.

Śmierć[]

Slavin nakazuje Gwiezdnemu Niszczycielowi podjęcie Wielkiego Kryształu Kyber. Został zabity ze swą załogą, gdy wybuchł kryształ, uszkodzony przez Sawa Gerrera, niszcząc jego statek.

Osobowość[]

Slawin był niezręcznym strategiem, który walczył z Wolnym Ruchem Oporu Rylotha, dopóki na scenie nie pojawił się Wielki Admirał Thrawn. Pod przewodnictwem Thrawna, Slavin osiągnął niesamowitą przewagę z rebeliantami z Ryloth. Slavin był zarozumiałym i wyniosłym człowiekiem, który z wyzszością na służących Twi'leków w byłym domu Syndulli. Miał niewielką wagę do sztuki i określił Kalikori jako prymitywny ,,badziew'', który powinien zostać zniszczony. Wzgarda Slavina dla sztuki, zirytowała Thrawna w wielkim stopniu. Podczas gdy Slawin wymyślał spisek, aby złapać zarówno Chama, jak i Załogę Ducha, zaproponował wymianę więźniów, nie wziął pod uwagę obecności ukrytego droida Choppera.

Występowanie[]

Sezon 3[]

Sezon 4[]

Galeria[]

Wiki.png
Star Wars: Rebelianci Wiki posiada galerie obrazów związanych z artykułem Slavin.