Advertisement

The Occupation to piąty odcinek czwartego sezonu serialu Star Wars: Rebelianci.

Streszczenie[]

Członkowie Załogi Ducha zostają wezwani na Lothal, gdy powstaje nowe imperialne zagrożenie.

Wystąpili[]

Modele droidów[]

Stworzenia[]

Lokalizacje[]

Pojazdy i statki[]

Cytaty[]

Rex: Czyli, nie zamierzasz pomóc?

Zeb: Nie mogę się do nich zbliżać, przerażam je. Widocznie ma to związek z moją twarzą.
Rex: Przynajmniej twoja jest wyjątkowa.
Zeb: A to co, żarcik klona?

Hera: Dbaj o nią, później chcę ją z powrotem.

Kallus: Pomyśleć, że cały czas, ten statek, który narobił mi tyle problemów, a teraz nim dowodzę.
Rex: Ty? O nie, nie, ona mówiła do mnie.
Kallus: Dlaczego miałaby przekazać go tobie? Ja dowodziłem gwiezdnym niszczycielem.
Rex: Chyba właśnie odpowiedziałeś na swoje pytanie.

Ciekawostki[]

  • Świnki-rozdymki, których debiut nastąpił w sezonie pierwszym, powracają. Na potrzeby tego odcinka zaprojektowano, lecz ostatecznie nie użyto, prosiaczka-rozdymka.
  • Projekt Lothalu miał podkreślić złe zarządzanie ekologią planety, przez co pasterskie łąki zmieniły się w coś podobnego do epoki Dust Bowl w Stanach. W notatkach produkcyjnych znajduje się informacja, że zanieczyszczenie pyłami i dymem sprawia, że na Lothalu ciężko rozróżnić noc i dzień.
  • Poprzez zwartą historię w aktach o Mandalorianach i Sawie Gerrerze Sabine nie miała czasu zmienić wyglądu. Teraz nie tylko jej włosy zmieniły kolor na resztę sezonu, lecz także wszystkie główne postaci mają nowe ubrania - choćby tylko na czas trwania misji pod przykrywką.
  • Bar U starego Jho jest teraz kierowany przez barona Valena Rudora, który zadebiutował w odcinkach krótkometrażowych poprzedzających właściwy sezon pierwszy. Uczyniono mu honory podczas parady w epizodzie Dniu Imperium.
  • W tym odcinkue pojawia się wymyślony na potrzeby "Łotra 1" czołg szturmowy TX-225, choć jest to wersja repulsorowa (GAVr), a nie jeżdżąca (GAVw). Powodem tego jest fakt, że tę drugą wersję dodano do filmu późno, a pierwsza trafiła do animacji wcześniej, czyli w lipcu 2016.
  • Jai Kell nazywa Ezrę "Olegiem". Był to wierny Imperium kadet z odcinka W Szeregach Wroga, który niemalże nie zepsuł misji Bridgera.

(ciekawostki zaczerpnięte z Bastionu Polskich Fanów Star Wars) I

Galeria[]

Wiki.png
Star Wars: Rebelianci Wiki posiada galerie obrazów związanych z artykułem The Occupation.